B1R B!R BİR

     Merhaba Arkadaşlar ,
Bu yazımın başlığından dan anlayabildiğiniz  gibi bu haftaki yazım  1 üzerine   yani saçma olacak ama bir düşündüm be çoğu şeyin bir ile alakalı olduğunu fark ettim 😀 1 hafta sonra okul kapanıyor,Bir hafta önce doğumgünmdü,1 sınavım kaldı,1 saattir bilgisayar başındayım (bu uydurmaydı :D),vb… işte bunu yazacaktım ama neden bu cümlede yazdım bilmiyorum neyse ya sallayın yazının konusunu değiştirelim bari 😀
   haa dur geldi aklıma konu yazın eski sisteme dönüyoruz demiştim ya ? dönüyoruz yani kesin dönüyoruz blogu eski popi günlerine getirmemiz lazım bunun için de okuyan herkesin okuduğunu belli etmesi ( sana sesleniyorum Gökberk 😀 ) ve paylaşması lazım ama okuyan max.6 kişi olduğuna  göre takmayın siz beni 😀  neyse ya daha a yazacak bir şey bulamadım haftaya bugün yazamayabilirim çünkü bir tırnaktan operasyon geçireceğim
 Neyse Hadi Kendinize İyi Bakın 🙂

Anketler

Joker filmini beğendiniz mi ?

Yükleniyor ... Yükleniyor ...

Son Yazılar: Garip Bir Yer

DC FANDOME 2020

DC FANDOME 2020

Kısmen uzun kısmen kısmen kısa bir sürenin ardından tekrar karşınızdayım ve de bu sefer beklenenin…

Başlık Ekle

Başlık Ekle

Merhabalar eski dostlarım,hala takip eden kıymetli takipçilerim ve belki ilk kez okuyan sen, Açıkçası aylar…

3 Hafta Karantina Süresinde Izlenebilecek Film Ve Diziler

3 Hafta Karantina Süresinde Izlenebilecek Film Ve Diziler

Tahminimden çok daha kısa bir süreden -2 aylık bir aranın ardından- tekrar karşınızdayım.Haberler tahmin ettiğiniz…

Kategoriler

Son Yazılar

Arşivler

Son Yorumlar

Yeni yazılardan haberdar olun

Tek Yorum

  1. Anonymous
    02 Haziran 2012
    Yanıtla

    sen gökberki sev beni sevme zateeeeeeeeen. vaaaaaaay. yazıklar olsun. senin tek takipçin benim lan youtube da.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir